Nieuwsbericht

Juridische Zaken Online: hoe werkt het ook al weer? Inloggen, tickets en meer

25 augustus 2022 | 1 minuut lezen

Vorig jaar is het Juridische Zaken Online-systeem vernieuwd, wat betekent dat sindsdien ook de inlog voor alle JZO-abonnementhouders is veranderd. Heeft jouw organisatie een JZO-abonnement en weet je niet hoe het JZO-ticket systeem werkt? Of heeft jouw organisatie geen JZO-abonnement, maar heb je wel een vraag, bijvoorbeeld over het cao-akkoord? Lees hier wat je moet doen om in te loggen in het Juridische Zaken Online-systeem en hoe je een abonnement kunt afsluiten.

Toegang JZO-ticket systeem
Standaard heeft alleen de hoofdcontactpersoon van jouw organisatie toegang tot JZO. De hoofdcontactpersoon kan ook andere gebruikers toevoegen. Heb je geen toegang? De hoofdcontactpersoon kan toegang regelen door een mail te sturen naar leden@sociaalwerk.nl met daarin de volgende gegevens:

  • Voornaam en achternaam gebruiker(s) JZO
  • Mailadres gebruiker(s)
  • Naam organisatie (evt. lidnummer)

Inlog JZO-ticket systeem
De toegang tot het JZO-ticket systeem is gekoppeld aan de inlog van de website van Sociaal Werk Nederland. Log in op www.sociaalwerknederland.nl en klik rechts bovenin op 'JZO-tickets'. Je kunt je vraag stellen door het toevoegen van een ticket.

In de Handleiding Juridische zaken Online wordt alles stapsgewijs uitgelegd.

Geen JZO-abonnement? Vind hier meer informatie over JZO en de abonnementsvormen.