Log in bij Juridische Zaken Online
De inlog van Juridische Zaken Online (JZO) is gekoppeld aan de inlog van de website van Sociaal Werk Nederland. Standaard is alleen de hoofdcontactpersoon van uw organisatie geactiveerd voor inlog in JZO. Op deze pagina kunt u als ingelogde hoofdcontactpersoon extra gebruikers toevoegen. |
Heeft u vragen over de cao Sociaal Werk? Bent u aan het reorganiseren of heeft u een langdurig zieke werknemer? Wilt u weten hoe een bepaalde arbeidsovereenkomst het best kan worden beëindigd? Voor vragen op het gebied van arbeidsrecht (bijvoorbeeld ontslagrecht), CAO-recht, arbeidscontracten, arbeidstijden en ARBO-zaken, medezeggenschap en sociaal zekerheidsrecht, staan onze juristen dagelijks voor u klaar. Zij hebben de juridische expertise én de specifieke kennis van de sociaalwerkbranche ('W&MD') en kunnen u ondersteuning bieden bij het oplossen van juridische vraagstukken in de werkgevers-werknemersrelatie.
U stelt uw vragen via het JZO-systeem met uw eigen inlogcode en wachtwoord. De door u gestelde vragen worden opgeslagen in uw eigen vraaghistorie, zodat u deze altijd kunt raadplegen. De online gestelde vragen worden waar mogelijk digitaal beantwoord. Bij een meer complexe casus kan het handig of prettig zijn om de vragen telefonisch te bespreken, zodat verschillende aspecten van de casus aan bod kunnen komen. Indien u graag telefonisch contact wilt naar aanleiding van uw vraag, kunt u dit aan geven. Binnen vijf werkdagen is een antwoord of juridisch advies in de meeste gevallen mogelijk.
Spoedlijn
Uitsluitend voor spoedeisende zaken, zoals ontslag op staande voet, kunnen leden met een JZO-abonnement de spoedlijn bellen. Dit kan via het speciale telefoonnummer (030) 721 0725. Eén van onze juristen neemt dan zo spoedig mogelijk, tijdens werkdagen binnen 24 uur, contact met u op.
Onze voorsprong
Door de jarenlange ervaring van Sociaal Werk Nederland in de branche van het sociaal werk krijgt u betrouwbare, actuele informatie tegen een aantrekkelijk tarief. De combinatie van juridische expertise en specifieke branchekennis maakt JZO uniek en onderscheidend.
Contact: jzo-support@sociaalwerk.nl (voor technische vragen of inlogcodes). Juridische vragen kunnen uitsluitend gesteld worden door in te loggen op www.sociaalwerknederland.nl en te klikken op JZO tickets.
JZO-abonnementen
Er zijn twee abonnementsvormen: zilver en goud.
• Zilver € 400,-: 5 vragen • Goud € 655,-: 15 vragen • Bij meer dan 15 vragen per 5 vragen € 400,- per kalenderjaar * |
Bovenstaande tarieven zijn op jaarbasis en exclusief BTW. Een abonnement op JZO gaat in per maand.
In de loop van het kalenderjaar kan een zilver abonnement worden opgewaardeerd naar een gouden abonnement. De kosten voor opwaardering bedragen € 25,- (excl. BTW) plus het verschil tussen het ‘oude’ en het ‘nieuwe’ abonnement gerekend vanaf de ingangsdatum van het ‘oude’ abonnement.
* Bij meer dan 15 vragen kan een organisatie er voor kiezen om jaarlijks extra vragen af te nemen voor € 400,- per 5 vragen. Deze extra vragen kunnen aan het begin van het jaar ingekocht worden boven het gouden abonnement, maar ook in de loop van het kalenderjaar.
*Opzegging van een lopend JZO-abonnement kan alleen per 1 januari van het nieuwe kalenderjaar en dient schriftelijk te geschieden voor 1 oktober van het lopend kalenderjaar (zie algemene voorwaarden).
U kunt zich aanmelden voor een abonnement op Juridische Zaken Online via het aanmeldingsformulier hiernaast.
Proefabonnement
Als nieuw lid van Sociaal Werk Nederland kunt u geheel vrijblijvend kennismaken met Juridische Zaken Online. In de eerste drie maanden van uw lidmaatschap kunt u namelijk gratis drie vragen stellen.