Introductiebijeenkomsten Kwaliteitslabel Sterk Sociaal Werk
Het Kwaliteitslabel Sterk Sociaal Werk legt als label de focus op het vakmanschap van de medewerkers. Naar buiten toe biedt het u de kans opdrachtgevers en klanten te laten zien wat uw organisatie waard is. Binnen de eigen organisatie is het een uitgelezen instrument om permanent en op alle niveaus aan kwaliteitsverbetering te werken.
Tientallen leden zijn inmiddels gecertificeerd, zoals recent Welzijnskwartier uit Katwijk, anderen zijn onderweg. En u? Wilt u ook starten, maar weet u niet goed hoe? Of heeft u meer informatie nodig om een besluit te kunnen nemen? Binnenkort start Sociaal Werk Nederland met een aantal introductiebijeenkomsten over het kwaliteitslabel.
Waar gaan de bijeenkomsten over?
Tijdens de bijeenkomst hoort u de basics van het label en wordt ingezoomd op een aantal aspecten waar leden vaak tegenaan lopen.
Onder andere de volgende vragen komen aan bod:
- Hoe zit het label inhoudelijk in elkaar?
- Wat is het verschil met andere kwaliteitslabels?
- Hoe wordt er getoetst?
- Welke investering vraagt het van uw organisatie?
- En hoe is het label te combineren met andere kwaliteitslabels zoals HKZ en ISO?
Meld u aan
Alle bijeenkomsten zijn online.
8 maart, 11.00 - 12.00 uur, aanmelden
10 mei, 11.00 - 12.00 uur, aanmelden
20 september, 14.00 - 15.00 uur, aanmelden
15 november, 11.00 - 12.00 uur, aanmelden
Op 11 februari ontving directeur-bestuurder Gwen Spies van Welzijnskwartier het certificaat Sterk Sociaal Werk uit handen van Lex Staal, directeur Sociaal Werk Nederland. Met het kwaliteitslabel neemt Welzijnskwartier het voortouw in de Duin & Bollenstreek voor het leveren van hoge kwaliteit dienstverlening aan de bewoners van Katwijk, Noordwijk, Hillegom, Lisse en Teylingen.